maanantai 27. maaliskuuta 2017

lapsuudenmaisemissa

Hektisen työ- ja opiskeluarjen takia en oo ehtinyt joululoman jälkeen käydä kotona perheen luona. Toisin sanoen en oo siis nähnyt sisaruksiani moneen kuukauteen ja ikävä on ollut sen mukainen. Oonkin iloinnut jokaisesta käydystä keskustelusta ja hetkestä, jonka oon saanut viettää vanhempien ja sisarusten kanssa. Eilen käytiin myös katsomassa Samua armeijassa ja oli kyllä kaiken odotuksen ja ajomatkan arvoista.  Mitä harvemmin käyn kotona, sitä paremmin ymmärrän, miten rakas ja tärkeä perhe on mulle. 

Lauantaina käytiin pitkästä aikaa Pinjan ja Tuulin kanssa kuvailemassa ihanassa kevätauringonpaisteessa. En oo jotenkaan yhtään tajunnut, miten pitkällä kevät jo on. Ens viikolla alkaa jo huhtikuu! Tää alkuvuosi on kyllä mennyt uskomattoman nopeasti. Paljon on taas vietetty aikaa omalla epämukavuusalueella ja yks suurimmista koettelemuksista on vielä edessä - nimittäin harjoittelu. Haluan kuitenkin luottaa siihen, että kaikesta pelosta ja ahdistuksesta huolimatta siitäkin selvitään. Tulee varmasti olemaan todella opettavainen kokemus. Reuniksillahan sitä eniten kehittyy. 



Tää blogi on kyllä ihan hengityskoneissa ja melkein hävettää kirjottaa tänne yhtään mitään, koska tuntuu, ettei mulla oo oikein mitään järkevää sanottavaa. Tosi harvoin on oikeesti aikaa vaan istua tietokoneen ääreen ja antaa ajatusten virrata. Aiemmin tää on ollut mulle melkein kuin päiväkirja, mutta nykyään kirjaan ajatuksiani ylös ihan perinteisellä tavalla - oikeeseen päiväkirjaan. Toivon kuitenkin, että vielä jossain elämäntilanteessa mulla on aikaa ja inspiraatiota herättää tää taas henkiin. Rakkaus valokuvaamiseen ei oo kadonnut yhtään mihinkään ja tällä hetkellä mulla onkin ihan kauhea objektiivikuume. Onpahan ainakin joku selkeä motivaattori rahan säästämiseen. 

Huomenna aamulla lähden bussilla takaisin Helsinkiin ja todennäköisesti seuraavan kerran kun tuun kotiin on jo toukokuu ja kesäloma. Nyt mun on pakko sulkea tietokone ja päästää pikkuveli nukkumaan, joten pahoittelut tästäkin epämääräisestä ja sekavasta postauksesta ja hyvää yötä :D

2 kommenttia:

  1. Ihana että postailet ! Oonkin kaivannu näitä postauksia! Onko blogi siis paastosi ulkopuolella kuitenkin? :) En malta oottaa et nähdään taas! mahdollisesti ainakin kaksi kertaa tänä vuonna ja hyvin pian melkeimpä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Emilia <3 joo mun paastoon kuuluu lähinnä instagram ja facebook, koska täällä bloggerin puolella tulee muutenkin vietettyä surullisen vähän aikaa nykyään :D Jee niinpä, kohta nähdään!!

      Poista